BUNALIMDAYIM !!!

23:56 Uzm. Klinik Psikolog/Psikoterapist MELTEM OK 0 Yorumlar

Bunalımdayım…
Bu sene üniversiteye başlamam nedeniyle ailemden ayrı kaldım. İlk senem olduğu için de yurtta kalıyorum. Ailem yurtta arkadaş edinebileceğimi söyledi fakat kimseyle arkadaşlık kuramıyorum. Okulu da hiç sevmedim. Bunalıma girdim. Lütfen bana yardımcı olun.
M.T./Kayseri
Ailenizden ilk kez ayrı kalmanız bocalamanıza neden olacaktır fakat bu dönemde öğrenecekleriniz de size çok şey kazandıracaktır. Artık kendi kendinizin yöneticisisiniz. Etkili iletişim kurmaya, merak ve keşfetme duygusuyla insanları tanımaya, üniversite hayatının tadını çıkarmaya yönelmek sizi pozitif yönde etkileyecektir. Yurtta çok çeşitli karakterlere sahip birçok kişi bulunacağından aslında, arkadaş çevresi oluşturabilmek için en iyi yerdir. “Ben de varım!” demenizin zamanı geldi. Üniversitenin ve yurdun lise hayatından farklı olduğunu gördüğünüz için okulu sevmemiş olabilirsiniz fakat üniversitenin özgürlüğe açılan ilk kapı olduğunu unutmayın. Endişelenmenize gerek yok. Yakında okulu ve arkadaşlarınızı benimseyecek, hatta aylar sonra üniversite hayatınızın bitmemesini isteyeceksiniz

0 yorum: